Pachetul de asistenta preventiva – “Garan PRI Plus” este destinat produselor care se afla in garantie.
Diferenta fata de pachetul Garan PRI simplu este durata garantiei – 36 de luni, fata de 24 de luni.
Fiecare echipament trebuie sa functioneze inca de la inceput perfect si pentru o durata cat mai lunga de timp, fara intreruperi. In cazul aparitiei defectiunilor, este necesar ca acestea sa re remedieze cat mai rapid. Echipamentele aflate in garantie implica obligatia echipei “Reviz” de a remedia problema fara perceperea unei taxe suplimentare acelor clienti care au deja achizitionat un pachet de service.
Legea nu prevede un timp maxim alocat la reparatii echipamente electrice, electronice sau mecanice iar clientii pot avea neplaceri legate de intarzieri cu alte firme de reparatie. Sistemul de prioritizare a clientilor cu contract de asistenta duce la crearea unei bune organizari si diviziuni a muncii, astfel timpii de asteptare la fiecare client sunt redusi drastic.
Pachetul de asistenta Garan PRI include interventia unei echipe tehnice in maxim 48 de ore si reparatie gratuita. Pretul fiecarui pachet difera in functie de tipul de echipament vizat.
Specificatii pachet
| Numar revizii generale: | 2 pe an |
| Timp maxim de interventie si remediere fara piese de schimb: | 24 ore |
| Perioada intre interventii : | 2/an la 6 luni de la instalare |
| Program de lucru: | Luni-Vineri: 8.30 – 17.30 Sambata-Duminica: 9.00-14.00 |
| Suport telefonic: | Luni-Vineri: 8.30 – 17.30 Sambata-Duminica: 9.00-14.00 |
| Discount la serviciile care sunt considerate in afara abonamentului (accidente, vandalisme, etc): | 15% |
| Discount piese de schimb sunt facturate separat: | 15% |
| Numar interventii gratuite: | nelimitat |