Pachet asistenta preventiva „Garan PRI”

Home » Pachete reparatii » Pachet asistenta preventiva „Garan PRI”
Pachet-Garan-Pri

   Pachetul de asistenta preventiva – “Garan PRI” este destinat produselor care se afla inca in garantie.
   La achizitionarea unui aparat de orice fel, clientii isi doresc ca functionarea sa fie perfecta, neintrerupta, pe perioada cat mai lunga de timp. Daca totusi apare o anumita defectiune, perioada de remediere trebuie sa fie cat mai scurta. Produsele aflate in garantie aduc obligatia noastra de a interveni asupra lor fara taxe suplimentare aplicate clientului.

   Pentru ca legea nu prevede expres un timp maxim de reparatie a unui echipament electric, electronic sau mecanic, exista multe firme cu servicii de reparatii care nu reusesc sa rezolve problemele clientilor in timp util. In acest sens, “Reviz” vine cu un sistem de prioritizare a clientilor cu contract de asistenta tehnica, astfel creaza o organizare excelenta si diviziune a muncii. Timpii de asteptare pentru remedierea problemelor sunt redusi drastic la fiecare client, crescand confortul acestora.
   Pachetul de asistenta Garan PRI include interventia unei echipe tehnice in maxim 48 de ore si reparatie gratuita.

   Pretul fiecarui pachet difera in functie de tipul de echipament vizat.

Specificatii pachet

Numar revizii generale: 2 pe an
Timp maxim de interventie si remediere fara piese de schimb: 24 ore
Perioada intre interventii : 2/an la 6 luni de la instalare
Program de lucru: Luni-Vineri: 8.30 – 17.30
Sambata-Duminica: 9.00-14.00
Suport telefonic: Luni-Vineri: 8.30 – 17.30
Sambata-Duminica: 9.00-14.00
Discount la serviciile care sunt considerate in afara abonamentului (accidente, vandalisme, etc): 15%
Discount piese de schimb sunt facturate separat: 15%
Numar interventii gratuite: nelimitat

Cere oferta pachet asistenta preventiva „Garan PRI”